Alla inlägg den 12 januari 2010

Dop

Av Karin Andersson - 12 januari 2010 21:02

Om vi skulle döpt bebisen ( vilket vi inte kommer att göra) skulle jag lätt använt en dopklänning i den här stilen, SÅ fin! Finns för 1249:-bland massor av annat fint på babyshop.se


REA

Av Karin Andersson - 12 januari 2010 20:33

De här härliga "tossorna" fyndade jag idag i en barnbutik för 100:- på Rean. Går att vika ner och har en innersula av fleece.

Känns lite "ryska", I like!

Av Karin Andersson - 12 januari 2010 18:32

Jag och Frida ( och Svea såklart) var på stan idag och vi råkade bara gå in en butik som sålde "knoppa", jag och J som letat utan att hitta! Den nya knoppa har bara 3 upphängningslinor och är lättare att ta i och ur barnet. Den har ny design med nyckelpigor och det får nog bli en sådan här fast i grönt för oss. Leveranstiden är endast 3 dagar och beställer man på deras egna hemsida kostar det 1190:- inkl. frakt. ( Butiken i Göteborg tar 1450:-)




Av Karin Andersson - 12 januari 2010 16:24

Vi var ju helt säkra på att vi skulle beställa en vagn från Kronan men har nu tänkt om lite. Efter att ha provkört och kollat närmare på BRIO:s vagn Sing, som jag alltid gillat, tror jag att det lutar åt en sådan istället. Det är 3 vagnar i ett då man lätt kan "klicka" ner babyskyddet man använder i bilen i chassit. Den har lättkörda "swivel"hjul som man även kan låsa då underlaget kräver samt vända sittdelen båda fram och bak. Jag gillar även att vagnen är rätt hög och att handtaget går att göra väldigt långt, bra för ryggen när man är rätt lång!

Den finns i massa olika färger ( vi väljer nog svart på alla delar) och har 8-10 veckors leverantid, då Roffe kommer om ca 8 veckor får vi nog ta beslutet snarast!

Totalpriser hos babyproffsen för alla 3 delar blir 6600:- vilket är helt okej, grejer till får vi fynda på Ullared!



Presentation


Karin Andersson, gift med Jörgen och mamma till Lena, ankomst 7 April 2010. Bloggar främst till familj och vänner nära och lite längre bort men alla är hjärtligt välkomna till vår värld!

Skriv gärna en hälsning i gästboken!

GÄSTBOK

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards