Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Karin Andersson - 3 mars 2010 22:05

70-talsgula förvaringspåsar till nya badrummet insperade av de fina brödpåsarna som blivit populära på senaste! Jag har även sytt ett draperi av samma tyg som skall dölja den fula elpannan.


  

Av Karin Andersson - 3 mars 2010 15:44

Äntligen börjar vår toalett/tvättstuga på nedre plan bli klar! Linda har gjort ett superjobb och jag & Jörgen har verkligen lyckats med designen om jag får säga det själv, vi är helnöjda! Nu fattas bara installation av lite el, bänkskivan i mörk virrvarr och upphängning av lite skåp, hyllor och dylikt.


       

Av Karin Andersson - 3 mars 2010 15:36

Mamma tycker att jag är dålig på att uppdatera läget nu när jag är hemma på heltid. Det finns en anledning, det händer verkligen ingenting i mitt liv just nu, även om det är skönt att vara hemma och vila blir jag så himla rastlös! Jag har insett att jag definitivt är en person som behöver ha många bollar i luften, tyvärr orkar man ju inte så mycket när man är i vecka 38.

Idag har jag i alla fall städat och fixat, genast känner jag mig tillfredställd och nyttig! I går var jag lite kreativ och sydde ett draperi i soligaste 70-talsgult till nya badrummet och förvaringspåsar som matchar! Jag har massa fina tyger att sy med så det är väl bara att sätta igång, det har bara varit lite dåligt med plats & inspiration i byggkaoset. Igår besökte vi även Frida och Mats nya "svenska hjärtan"-hus, de har mycket jobb framför sig men det kommer bli världens finaste hem i ett mysigt område när de är klara med all renovering! Nu skiner solen i Göteborg och kanske, kanske är våren på väg!



Presentation


Karin Andersson, gift med Jörgen och mamma till Lena, ankomst 7 April 2010. Bloggar främst till familj och vänner nära och lite längre bort men alla är hjärtligt välkomna till vår värld!

Skriv gärna en hälsning i gästboken!

GÄSTBOK

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards