Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Karin Andersson - 2 maj 2010 14:22

Jag önskar mig en paraplysulky lieback lux från BRIO/Carena med en tillhörande veckas solsemester på Mallorca i September!


Av Karin Andersson - 2 maj 2010 12:09

Igår var jag, Jörgen och Lena på inflyttningsfest hos Anders och Andreas som precis flyttat in i sitt lilla gula fina hus här på Hisingen. Mamma fick dricka både bål och vin men tog det försiktigt med buffén då vi är tillbaka på GI igen, men sallad och massa goda ostar slank ner!


Nu sitter jag och pillar med inbjudningarna till Lenas trädgårdskalas, vi är redan uppe i över 70 gäster så jag hoppas det blir fint väder så vi kan sitta ute, vi har investerat i ett nytt vitt partytält, nu har vi totalt 3 stycken så vi borde kunna täcka hela gräsmattan. Jag skall bara kolla med jobbet om vi kan låna några fällbord och klaffstolar. Boka några hotellrum till långväga gäster skall jag också.


Idag skall Jörgen och Andreas fästa våran gigantiska ljusgrå terassmarkis vi köpt på Rusta, vi hoppas det går vägen utan större problem. Sedan blir det öl och grillat i vårsolen!


Andreas skruvar upp fästena till markisen

Promenad bort till nya "grannarna" Anders och Andreas med Camilla och Mathias

   

Värden Andreas

Framtida barnvakten (?) Linda bekantar sig med Lena

 

Fin bild på Camilla      

Presentation


Karin Andersson, gift med Jörgen och mamma till Lena, ankomst 7 April 2010. Bloggar främst till familj och vänner nära och lite längre bort men alla är hjärtligt välkomna till vår värld!

Skriv gärna en hälsning i gästboken!

GÄSTBOK

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards