Alla inlägg den 13 december 2009

Av Karin Andersson - 13 december 2009 23:14

Vår fina gran, inköpt som traditionen säger hos snälla farbrorn i Åketorp. När jag klätt färdigt den och vattenfyllt foten satte jag mig på knä på golvet för att skjuta in den närmare väggen och hela granj****n rasade över mig och kulorn flög all världens väg, vatten for ut på hela golvet och J fick komma springandes för att rädda mig. Nu har vi säkrat den ultralätta plastfoten ( varför tillverkas sådana?) med stenar och den stor stolt och fin i hörnet av vardagsrummet!


JUL
Av Karin Andersson - 13 december 2009 23:08

 

Vi har pimpat southfork ranch...

JUL
Av Karin Andersson - 13 december 2009 22:41

Dagen efter den stora inflyttningsfesten! Det var en lyckad tillställning och alla verkade uppskatta maten och drycken. Det är lite tufft att vara gravid och spiknykter, men jag lyckades gäspande hålla mig uppe till 04 och städa det sista.

Några missöden såsom rödvin på nya vita mattan, stor ingrodd mjölkfläck på second-handmatbordet och en läckande toalett kunde idag lösas, skönt!


Vi har underbara vänner och fick massor av fina, kreativa presenter så som de fantastiska personliga sockorna Karolina stickat till oss!


           

Presentation


Karin Andersson, gift med Jörgen och mamma till Lena, ankomst 7 April 2010. Bloggar främst till familj och vänner nära och lite längre bort men alla är hjärtligt välkomna till vår värld!

Skriv gärna en hälsning i gästboken!

GÄSTBOK

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards