Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Karin Andersson - 7 februari 2010 07:43

Jag har de senaste dagarna haft ont i ljumskarna, bara av en liten promenad känns det som om jag använt den där "dra-ihop-lår"-maskinen på gymmet man får sådan jäkla träningsvärk i innerlåren av. Jag googlade lite och läste om att det är en symtom av foglossning, hoppas det inte blir värre. Jag har ju haft sådan himla tur hittills och mått oförskämt bra.

Alla frågar mig hela tiden när jag skall sluta jobba, men jag har ju 3 veckor kvar! Läste en läkares rekommendationer att man skulle vara hemma och vila sista månaden. Hoppas jag mår så bra att jag kan jobba fram till de 2 veckorna innan beräknat förlossning som jag hade tänkt.

Presentation


Karin Andersson, gift med Jörgen och mamma till Lena, ankomst 7 April 2010. Bloggar främst till familj och vänner nära och lite längre bort men alla är hjärtligt välkomna till vår värld!

Skriv gärna en hälsning i gästboken!

GÄSTBOK

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards