Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Karin Andersson - 18 februari 2010 22:52

Vägde mig i morse och såg att jag gått ner ytterligare i vikt, totalt sett har jag nu bara gått upp 4 kilo sedan jag fick veta att jag var gravid. Ett väldigt angenämt "problem" för mig som annars har väldigt svårt för att gå ner i vikt, jag förstår inte vad som hänt med min kropp? Jag har ju världens största mage så det är bara att hoppas att viktminskningen fortsätter efter barnet har kommit, man kan ju önska sig mirakel:-)

Av Karin Andersson - 18 februari 2010 18:09

Äntligen har vi fått upp belysningen ovanför matsalsbordet i vardagsrummet, vita "strykjärns"sladdar från Rusta och lampskärmar från Ullared. Inflyttningspresenten & julklappen från mina föräldrar, vita stringhyllor från designtorget sitter fint ovanför klädavhängarstången i sovrummet!


    


Av Karin Andersson - 18 februari 2010 18:06

Jag har gjort i ordning en liten rullvagn med lådor som skall stå under bänkskivan i nya badrummet full med nyttiga prylar och kläder till Roffe! Nu tror jag vi har allt vi behöver, du kan komma nu!


Presentation


Karin Andersson, gift med Jörgen och mamma till Lena, ankomst 7 April 2010. Bloggar främst till familj och vänner nära och lite längre bort men alla är hjärtligt välkomna till vår värld!

Skriv gärna en hälsning i gästboken!

GÄSTBOK

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards