Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Karin Andersson - 11 februari 2010 18:12

Idag sken solen riktigt länge, vi går åt rätt håll! När jag vaknade i morse var min hals ännu sämre men jag masade mig till jobbet då jag skulle ha en liten överlämning till kollegan som skall vikariera för mig under min föräldraledighet. Jörgen har nu pysslat om mig med strepsil och mintchokladglass som väntar i frysen.

Jag vägde mig och såg att jag gått NER 2 kg, det måste vara något fel på vår våg, i så fall har jag totalt bara gått upp 7 kg, vilket verkar märkligt då jag aldrig har haft problem att lätt öka i vikt tidigare. Jag har fortfarande inte svullnat eller samlat på mig någon vätska, men det är ju 4 veckor kvar att uppleva den saken också.

Nu är jag ledig hela helgen och vi skall njuta av melodifestival på lördag samt alla-hjärtansdag-mys på S:t Jörgens Spa på söndag, vi hoppas också på middag och bio på stan på kvällen, det kan bli sista på länge!


Presentation


Karin Andersson, gift med Jörgen och mamma till Lena, ankomst 7 April 2010. Bloggar främst till familj och vänner nära och lite längre bort men alla är hjärtligt välkomna till vår värld!

Skriv gärna en hälsning i gästboken!

GÄSTBOK

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards